Opona Snow Max 3 jest wyposażona w najnowszą technologię mieszanki zimowej do samochodów dostawczych. Ten niezwykły materiał poprawia skuteczność hamowania i prowadzenie zimą niezależnie od warunków pogodowych.
Zoptymalizowana konstrukcja bieżnika skuteczniej usuwa wodę i błoto pośniegowe. Dzięki temu zwiększa się bezpieczeństwo na mokrych drogach, a jednocześnie zmniejsza się ryzyko nieoczekiwanego aquaplaningu.
Nowa mieszanka zimowa pozwala na zastosowanie mniejszej ilości lameli, zapewniając bardziej stabilny bieżnik, co przekłada się na większe przebiegi. Technologia ta umożliwia również lepsze prowadzenie i hamowanie na suchych drogach.
Opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu. Jeżeli chodzi o zużycie paliwa, kategoria D nie jest stosowana i nie ma planów wprowadzenia kategorii G.
Opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu obniżysz również ilość emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla. Wszystko sprowadza się do oporów toczenia, tj. energii traconej w związku z ruchem opony. Im niższe opory toczenia, tym mniejsza ilość zużywanej energii oraz niższe zużycie paliwa i emisja CO2. Różnica pomiędzy oponą klasy A oraz G może wynosi nawet 6 litrów na 1000 kilometrów.
Poziom hałasu zewnętrznego emitowanego przez oponę, wyrażony w decybelach. Im większa liczba kresek widocznych na etykiecie, tym głośniejsza opona.